Holstre sõrmikutest inspireeritud

See kindapaar sündis juhuslikult. Mõned lõngad olid eelmistest kudumistest lauale jäänud ja hakkasin ühel õhtul neist sakilist kindarannet kuduma – halli ja roosaga. Hommikul tööle sõites haarasin kapist kaasa tumesinise lõnga, lappasin natuke omale telefoni salvestatud lemmikkinnaste pilte ja muster oligi olemas. Inspiratsiooniks sel korral imekaunis sõrmikupaar Holstrest. Originaali puhul võlus mind esmakordselt tegelikult just kindaranne, mida minu kinnastel nüüd pole, sest ma ei plaaninud alguses ju üldse neid kindaid kududa. Aga mustrit soovitan väga – sel on selline rütm, et väga mugav on kududa ja annab nii palju võimalusi erinevate toonidega mängida.

Ja üks kummaline asi oli nende kinnastega veel. Muidu ma ju koon enamasti käpikute aintel sõrmikuid aga sel korral oleksin peaaegu kudunud käpikud. Sest minu meelest oleks sellised käpikud jube toredad (kahtlustan, et natuke olid selles plaanis süüdi ka lumised ja külmad käpikuilmad, mille ajale just mu kudumine sattus). Siis aga sain endast võitu ja leidsin, et peab ikka ühed üleni ühe mustriga sõrmikud kuduma, muidu ma kipun ju sõrmekirjana väiksemat mustrit kasutama.

dsc_0340dsc_0345dsc_0348dsc_0256dsc_0351dsc_0353

5 comments

Leave a comment