Rõngu käpikuist inspireeritult

Mul on mõned kindapaarid, mida ma ikka ja jälle Muis-is piilumas käin ja mis mind tohutult inspireerivad. Üks selline ammune lemmik on räbaldunud Rõngu käpikupaar. Peale jõule otsustasin, et nüüd lõpuks on see aeg käes, kui koon need kindad. Aga oh õudust, vaatamata kogu mu tohutule lõngavarule, oli lillat sobivat tooni liiga vähe. Ma olin kohe lausa õnnetu seal oma lõngakapi ees istudes ja just sel hetkel kukkus riiulilt maha üks sinine lõngatokk. Täiesti valet värvi sinine, mida ma seni polnud osanud õieti kuhugi kududa, mõneks täpiks ainult vahel. Ja kuna mul oli endast kahju siis mul hakkas sellest sinisest lõngatokist ka kahju ja kudusingi ta sõrmikusse. Lillad Rõngud ootavad nüüd oma aega edasi, küll ma nad ära koon, nagunii ei saa neid muul viisil peast.

Sõrmikud on omanikuta, kui tunned, et nad on Sinu omad siis kirjuta mulle.

dsc_0042dsc_0043dsc_0057dsc_0038

 

7 comments

  1. The colours are so beautiful and photographs too. Fascinated me. Thank you, if you wish you can make a request to visit m blog too. Love, nia

  2. Your gloves and mittens are beautiful! I have been following your blog for a long time now and love to see all of your beautiful knitting!

Leave a Reply

