Viljandimaa kinnaste ainetel

See on nüüd üks sõrmikupaar, mida ma täpselt koju ajada ei suudagi. Kudusin nii umbes aasta tagasi ühed sõrmikud nende Pilistvere labakute ainetel. Minu meelest on see üks erakordselt ilus ja inspireeriv kindapaar. Kui leidsin poest selle kummalist tooni lõnga, mis ei ole ei pruun ega punane, tuli mulle jälle see värviline käpik meelde. Ja nii ma siis näppasingi tükikese tema mustrist ja kudusin sel korral punakat tooni sõrmikuteks.

DSC_6678

Ehk kunagi hiljem saab kindad käes pilte ka. Sõrmikud on omanikuta, kui tunned, et nad on Sinu omad siis kirjuta mulle.

One comment

Leave a Reply

