Lihula lindudega sõrmikud / Gloves from Lihula

Ma olen Lihula kandiga pisut seotud ja lapsena mitmeid ja mitmeid kordi Kirblas käinud. Mu oma juured küll seal ei ole aga mu emal on kodus meheemalt kingiks saadud Lihula lilltikanditega tekk. Kui ta mu varrastel neid kindaid nägi siis ta küsis kohe, et kas need on Lihula kindad, et P. emal oli selliseid vanu kindaid kodus. Muidugi läksid minul seepeale silmad kohe põlema, et küsi-küsi kas neid on veel alles! Aga ilmselt ei ole, liiga palju aega on juba möödas.

Nii. Aga kuna mina ise olen juuripidi seotud Kullamaaga ja mu vanavanaema oli Liivi tüdruk ja tõi abielludes oma kodutallu kaasa neiupõlve initsiaalideg JM lilltikandis teki siis on sellekandi värvikirevus mind tegelikult lapsest saati saatnud. Mu vanatädi voodipäitsis seinal rippus lilltikandis tekk kogu mu elu, kuni selle ajani kui tädi mõned aastad tagasi ära läks ja tema maja ära müüdi.

Ma olen juba ammu võtnud hoogu, et kududa ka oma lindudega kindad. Kui ma siis muis´i lapates jõudsin nende kinnasteni ja kinnaste lugu lugedes leidsin, et need on kogutud Kullamaalt siis teadsin, et sellest kindapaarist saab minu esimene lindudega sõrmikute paar.

Undiin by Kristi Everst_my grandgrandmothers blanket

Undiin by Kristi Everst

Undiin by Kristi EverstUndiin by Kristi Everst

Undiin by Kristi Everst

Undiin by Kristi Everst

Undiin by Kristi Everst

Undiin by Kristi Everst

I´m glad do introduce to you my first traditional bird-gloves from Lihula. Originals you may see here: MUIS

One comment

Leave a Reply

