Kullamaa kandist

See sõrmikupaar kinnitas jälle, et minust vist koopiakudujat ikka ei saa. Õnneks või kahjuks, mine võta kinni. Aga vanade mustrite kütkes olen ma küll. Ma olen juba ammuilma tahtnud kududa oma nurga kindaid aga kuidagi ei ole leidnud seda õiget inspiratsiooni. Tegelikult mõlguvad mul mõttes ühed lambapruunid käpikud aga need ootavad veel oma aega. Nii ma siis kudusingi ühe paari sõrmikuid, millel kasutasin Kullamaa kandis üsna levinud pajulehekirja, randme tegin sel korral triibulise. Sarnaseid randmeid leidsin üsna palju nt Kirbla kandi kinnastelt.

Undiin by Kristi Everst

Undiin by Kristi Everst

Undiin by Kristi Everst

Undiin by Kristi Everst

Undiin by Kristi Everst

Undiin by Kristi Everst

 

11 comments

  1. Reblogged this on Le Tissier Designs and commented:
    I am so stoked to find this blog. I have been a fan of hers for a few years now. Her book, Ornamented Journey, is a favorite of mine! Her mittens and gloves are gorgeous little bits of knitted perfection!
    Happy Viewing
    Lynette

  2. sellist kirja leidub päris paljudes piirkondades..kudusin sügisel ka ühed sellised (nüüd lumega said ka pildile), päris sarnased sinu omadega ..:)
    toredad kudumid ja tore blogi

Leave a Reply

