Lobotka sõrmikute ainetel

Minu järgmine varrastel olev kindapaar on inspireeritud Lobotka sõrmikutest ERM 10881/1-2.

See ilus kindapaar jäi mulle silma just nende väikeste punaste ristikeste pärast. Originaalid on kootud üsna jämeda vardaga, mina võtsin ikka oma 1,5 mm-sed ning kudusin kirja kindale lihtsalt rohkem. Värvid valisin ka olemasolevate hulgast ja tumedamad, kui originaalidel. Kuna kasutasin peenemaid vardaid siis sai mustritriip oluliselt väiksem kui originaalkinnastel ning mulle tundus, et kududes ülejäänud kindad ainult valgega hakkab mul äkki igav. Egas muud, kui võtsin muis.ee ette ja uurisin sealse piirkonna kindaid ning leidsin, et üsna mitmel kindapaaril on vahetult enne sõrmi ka punane triip kootud, ühel Petseri pulmasõrmikute paaril olid veel sõrmeotsad ka punased. Nii ma siis kudusingi oma kindapaarile ka sõrmede alla punase mustritriibu ning sõrmeotsad tulevad punased. Loodan, et ma oma otsinguil suutsin ikka piirkondlike tavade piiresse jääda. Ise kahtlustan, et värvivalikul oleksin vist pidanud ikka kasutama erksamat punast aga see tume klappis nii kenasti mu tumesinisega kokku.

U n d i i n by Kristi Everst U n d i i n by Kristi Everst

U n d i i n by Kristi Everst

My new gloves are inspired by Lobotka gloves. These originals are knitted in 1893.

One comment

Leave a Reply

